Wednesday, June 10, 2009

Rosmah Perempuan Puaka???

video ini Kitar Semula SS dari youtube, pertama kali membacanya daripada blog Chegu Bard dan di blog Amin Iskandar atau BLack, aku melihatnya:
video

7 comments:

  1. tak sangka rupanya dulu rosmah mansor ada tahi lalat.

    ReplyDelete
  2. hodoh kan dia dulu-dulu, haha..

    dah senang, keluarga tinggal, kampung tinggal, asal usul lempar, jahat dia ni. babat kang baru tau..ha..

    oh ya, adik dia pun takut dia kan, memang sah puaka.

    ReplyDelete
  3. Che' Har itu pasal isham panggil dia Dotie???

    ReplyDelete
  4. Cis gua dah lama syak makcik ni...

    ReplyDelete
  5. uee ai..soram den dongar..bodiri bulu tongkok den.tapi jang oi..bomoh2 ni memang kojo oghang cap korih (cap keris da)dulu lai.guno tok sami budha pon ado.

    ReplyDelete
  6. semalam keluar paper dio suruh lelaki2 Malaya tiru perangai laki dio...ha..ha..ha

    ReplyDelete
  7. seramnya...baru lepas tgk drag me to hell..mcm hantu dalam crite tu la...takottt.

    ReplyDelete